Monday, September 26, 2011

Tunnustusta jaossa

Absolutely White -blogissa on jaossa kaksi tunnustusta blogin lukijoille. Blogin kirjoittaja Cici on saanut ne By Kirsikka -blogista ja Aanan ajatuksia -blogista. Tunnustuksen saajan (tässä tapauksessa ottajan) pitää laittaa tunnustus jakoon kahdeksalle blogille JA sitä ennen pitää kirjoittaa kahdeksan asiaa itsestä.



1. Minun tekisi niin mieli laittaa marjoja pakkaseen ja tehdä omppuhilloa.
2. (Mutta...) en oikein tykkää sienistä.
3. Voisin silti syödä sammiollisen tatti-parmesanirisottoa...
4. Haluaisin uuden kellon, koska olen kyllästynyt nykyiseen.
5. Typeränä en mene koskaan "ajoissa" nukkumaan, vaikka olen iltauninen.
6. En muista, mitä paljastuksia olen jo tehnyt täällä....
7. Meillä minä olen se, joka sitä koiraa eniten haluaa...
8. Taidan olla taas sokerikoukussa...


Nämä tunnustukset sopivat minusta erityisen hyvin seuraaville blogeille. Rohkaisen lisäksi kaikkia kivoja bloggareita, jotka lukevat tämän, ottamaan tästä tunnustukset mukaansa. Tunnustuksen jakaminen arkipäiviemme piristäjille ja maailmoittemme laajentajille on aina paikallaan!


6 comments:

  1. Jenni, sä et todellakaan halua sitä koiraa.

    ReplyDelete
  2. Kiitos Jenni tiistaiaamun piristyksestä! :)
    Olen muuten ihan samaa mieltä monesta kohdasta, etenkin 1, 3, 7 ja 8.

    Mukavaa alkuviikkoa ja terkut aurinkoisesta Brysselistä!

    ReplyDelete
  3. Kiitos Helena, että pidät järjen ääntä esillä :D
    Ja kiitos omppuhillo-ohjeesta, se saattaa pian ilmestyä tännekin jos vain saan hilloa aikaiseksi esim. viikonloppuna.

    ReplyDelete
  4. Petra Pauliina, onpa ihanaa, että Brysselissä niin paistaa! Olenkin saanut jo asiasta vihiä monien Facebook-kaverieni statuksissa. Nautihan jalkavaivasta huolimatta :)

    ReplyDelete