Sunday, February 6, 2011

Terästäjät vastaan Pakkaajat!

Sunnuntai-iltaa vietettiin monessa amerikkalaiskodissa eläimellisesti karjahdellen, kun Pittsburgh Steelers otti mittaa Green Bay Packerseistä vuotuisessa superbowl-ottelussa.

Amerikkalaisen jalkapallon mestaruuskisa on maailman katsotuimpia urheilutapahtumia, ja ruokakaupoissa menekki on superbowl-illan edellä kuulemma samaa luokkaa kuin kiitospäivän, eli Thanksgivingin.
Packers voitti Steelersin 31-25.
Pelin lisäksi kuuma puheenaihe ovat aina pelitaukojen tv-mainokset. Kolmenkymmenen sekunnin mainoskatko pelin aikana maksaa 3 miljoonaa dollaria. Lukemani mukaan tämän vuoden huippukalliita mainoksia (Pepsi, Volkswagen, Best Buy, Doritos..) yhdisti "absurdius". No kyllä! Vai mitä sanotte tästä sauna-aiheisesta mainoksesta? Aivan absurdiahan saunassa on istua pyyhe päällä!


Muuta merkittävää? Christina Aguilera lauloi kansallislaulun, National Anthemin ja sekoili raukka sanoissa. Ei superbowlia ilman skandaalia!

No comments:

Post a Comment